Hospital Logistics heet u van harte welkom op de startpagina van onze webshop "Samenaankoopdag".

Deze website laat toe om :
  • U te registreren: dit is nodig om een bestelling in te geven en is slechts eenmalig;
  • U aan te melden;
  • Uw persoonlijke gegevens te wijzigen;
  • Uw wachtwoord te wijzigen en opnieuw aan te vragen;
  • Uw bestellingen in te geven;
  • Uw bestellingen te wijzigen;
  • Uw bestellingen af te drukken (via printicoon);
  • Bekijken en afdrukken van de catalogus (via printicoon);
  • Informatie te vinden over allerlei promoties;

Eenmaal geregistreerd, gebeurt ook alle toekomstige communicatie via e-mail. Op deze manier proberen wij het bestellen nog makkelijker te maken!

Indien u vragen, opmerkingen of verdere informatie wenst, kan u steeds terecht op nummer 016 56 47 44, of via de contactpagina.

Enkele nuttige tips:
  • Lees eerst goed alle informatie op de schermen alvorens een bestelling in te geven.
  • Ga met je muis over de icoontjes en meer uitleg wordt zichtbaar.
  • Details van de artikelen worden zichtbaar door op het artikel te klikken in de catalogus.
  • Een bestelling is pas actief wanneer deze bevestigd is. Dit is herkenbaar aan de status “BEVESTIGD”. Deze status staat rechts bovenaan de bestelling.
  • U kan een bestelling annuleren, door op de knop “annuleren” te drukken. Deze bestelling zal niet afgehaald kunnen worden.
  • Een bestelling kan gewijzigd worden tot de uiterste besteldatum.
  • Via mail krijgt u uw bestelling in PDF formaat. U kan de bestelling ook afdrukken via het bestelformulier.
  • Breng een afdruk van de bestelling mee als u de goederen komt afhalen. Zo kunnen wij uw bestelling sneller behandelen.
  • Opmerkingen en/of suggesties kan u altijd toevoegen aan uw bestelling. Deze zullen met het nodige enthousiasme behandeld worden.
Wij danken u voor het gebruik van deze webshop.